01-21-1

راهکار های کنترل تردد سازمانی

توضیحات:

باتوجه به اهمیت هوشمندسازی ساختمان‌ها و برقراری امنیت در سازمان‌ها، مدیریت و کنترل تردد افراد، خودروها و سایر مراجعین به بخش‌های مختلف یک سازمان، اهمیت زیادی دارد. هر سازمانی بسته به تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها، حجم تردد، تعداد کارمندان و صنعتی که در آن فعالیت می‌کند، به سیستم‌های امنیتی و تجهیزات کنترل تردد مختلفی نیاز دارد.

در بسیاری از سازمان‌ها، روزانه تعداد زیادی از افراد تردد دارند، برخی از کارمندان سازمان را ترک می‌کنند یا نیروهای جدیدی به سازمان اضافه می‌شوند؛ همین موضوع اهمیت مدیریت دسترسی افراد به بخش‌های مختلف سازمان و اطمینان از حفظ ایمنی تجهیزات و دارایی‌های سازمان را دوچندان کرده است.

 

راهکارهای کنترل تردد سازمانی غدیر به سازمان‌ها کمک می‌کند دسترسی کارمندان را به بخش‌های مختلف مدیریت کرده و امنیت تجهیزات، دارایی‌ها، منابع، کارکنان و مراجعین خود را تامین نمایند.

 

امنیت و حفاظت هوشمند در سازمان‌ها با راهکارهای کنترل تردد سازمانی طرح و پردازش غدیر

  • سامانه کنترل تردد با کاربری ساده و با حداقل نیاز به آموزش
  • تعریف و مدیریت دسترسی کارکنان سازمان بر اساس سطوح دسترسی موردنیاز
  • مدیریت تردد مراجعین و ارباب رجوع در سازمان‌ها
  • کنترل و تایید تجهیزات همراه مراجعین سازمان
  • جلوگیری از دسترسی غیرمجاز افراد به بخش‌های حساس سازمان
  • تعریف گروه های دسترسی و ایجاد محدودیت دسترسی با شخص همراه
  • کاهش هزینه منابع انسانی در بخش‌های نگهبانی
  • ثبت اطلاعات تردد کارمندان و پرسنل به بخش‌های مختلف
  • مدیریت دسترسی کارمندان به طبقات و کنترل تردد آسانسورها

 

  • مدیریت هوشمند پارکینگ و کنترل تردد خودروها
  • قابلیت توسعه و گسترش سیستم باتوجه به نیازهای سازمان
  • قابلیت یکپارچه سازی با سایر سیستم‌های امنیتی از جمله سامانه نظارت تصویری هوشمند، سامانه مدیریت ساختمان BMS، سیستم اعلام حریق و سامانه هشدار نفوذ
  • پشتیبانی از موبایل اکسس و امکان استفاده از تلفن هوشمند به عنوان کارت مجازی
  • قابلیت شناسایی و احراز هویت چندگانه
  • قابلیت اتصال سامانه کنترل تردد به سامانه مدیریت انبار و اموال
  • امکان گزارش‌گیری از تردد کارمندان در بازه‌های زمانی دلخواه
  • امکان افزودن نقشه ساختمان در سامانه کنترل تردد و مانیتورینگ گرافیکی سازمان
  • مدیریت درگاه های ورودی و خروجی سازمان به کمک گیت های کنترل تردد
  • ویژگی‌های راهکارهای کنترل تردد سازمانی غدیر

 

کنترل تردد بیومتریک برای بخش‌های حساس و حفاظت شده

 

  • شناسایی افراد از طریق شناسه منحصربه‌فرد بیومتریک مانند اثر انگشت و چهره
  • شناسایی و احرازهویت با سرعت و دقت بالا
  • احرازهویت چندعاملی با ترکیب اسکن اثر انگشت، چهره، کارت و پین‌کد
  • ارائه بهترین عملکرد شناسایی چهره
  • الگوریتم پیشرفته شناسایی بافت زنده اثر انگشت

کنترل تردد از طریق موبایل اکسس

 

  • استفاده از تلفن همراه به عنوان کارت مجازی برای دسترسی به بخش های مختلف سازمان
  • کاهش هزینه‌های مربوط به صدور کارت برای کارکنان
  • کاهش احتمال گم شدن یا سرقت کارت تردد
  • حذف دسترسی موبایل شخص در صورت اتمام همکاری با سازمان
  • مدیریت ترددهای موقت در سازمان به کمک قابلیت موبایل اکسس

راهکارهای کنترل تردد توزیع شده

  • از بین بردن پیچیدگی کابل‌کشی بر روی پارتیشن‌ها
  • سیم‌کشی کمتر و ریدرهای هوشمند برای به حداکثر رساندن مقیاس‌پذیری سیستم نسبت به گسترش تسهیلات و بخش‌های مختلف سازمان

گیت‌های کنترل تردد

 

  • استقرار گیت های کنترل تردد در درگاه‌های ورودی و خروجی سازمان
  • برقراری نظم در تردد کارکنان و مراجعین سازمان
  • گیت‌های کنترل تردد شیشه‌ای و پروانه‌ای برای استفاده در سازمان‌هایی با حجم تردد بالا
  • بازدارنده بصری همراه با ظاهری شیک و زیبا

کنترل تردد خودرو و مدیریت هوشمند پارکینگ

 

  • هوشمند‌سازی پارکینگ‌ها و امکان کنترل وسایل نقلیه به صورت اتوماتیک و با ضریب امنیت بالاتر
  • سامانه پلاک خوان هوشمند غدیر، مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف
  • کنترل تردد خودروها با استفاده از آنتن برد بلند UHF
  • گزارش تردد خودروها به تفکیک و تجمیعی در بازه‌های زمانی دلخواه

کنترل تردد آسانسور

 

  • مدیریت دسترسی افراد به طبقات و کنترل تردد آسانسورها
  • ایجاد محدودیت دسترسی به یک آسانسور یا یک طبقه خاص برای فرد یا گروهی از افراد
  • احرازهویت افراد برای دسترسی به آسانسور به شیوه‌های گوناگون (کارت، موبایل، پین‌کد، QR Code، اثر انگشت و چهره)

سامانه مدیریت ارباب رجوع غدیر

  • مدیریت تردد مهمانان و مراجعین سازمان
  • ثبت درخواست تردد مهمانان توسط کارمندان و انتظامات
  • ثبت درخواست تردد مهمانان توسط کارمندان و انتظامات
  • مانیتورینگ و گزارش‌گیری از تردد مراجعین و مهمانان سازمان در بازه‌های زمانی مختلف

سامانه مدیریت اموال و دارایی‌های غدیر

 

  • مدیریت ورود و خروج اموال و دارایی‌های سازمان
  • رهگیری دارایی‌های سازمان به وسیله تگ‌های RFID و آنتن‌های برد بلند UHF
  • تعریف مجوزهای مربوط به جابه‌جایی اموال و نظارت بر انتقال اموال و دارایی‌ها
  • گزارش‌گیری بر اساس نام، تحویل‌گیرنده، زمان تحویل، گروه‌بندی اموال و

سامانه نظارت تصویری هوشمند غدیر

 

  • تشخیص همزمان اشخاص در مکان های پر تردد
  • دقت بالا در شناسایی چهره با ماسک
  • تطبیق‌پذیری با برندهای مختلف دوربین
  • مقیاس‌پذیری بالای سیستم، امکان افزایش تعداد دوربین، ظرفیت پایگاه داده و …

جلوگیری از ترددهای غیرمجاز

  • جلوگیری از ورود غیرمجاز افراد پشت سر کارکنان مجاز به کمک راهکار Anti-Tailgating
  • جلوگیری از ورود افراد با کارت یا رمزعبور سایر کارکنان به کمک راهکار Anti-Pass Back
  • ارسال هشدار و فیلم ویدئویی به صورت Real-time در زمان وقوع رویدادهای از پیش تعریف شده برای مدیران امنیتی

مدیریت دسترسی کارمندان به بخش‌های مختلف سازمان

 

  • تعریف انواع مجوز دسترسی برای دسترسی کارمندان به اتاق جلسات، اتاق استراحت، باشگاه ورزشی، کتابخانه، بوفه و
  • مدیریت یکپارچه بخش‌های مختلف سازمان بر اساس سطوح دسترسی کارمندان
  • سهولت در ارائه امکانات سازمان به کارمندان
  • فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی دسترسی به صورت اتوماتیک، در سریع‌ترین زمان